2009-12-28 / 22:45:33

How did we get here, I used to know you so well

Igår var jag på bio och såg Avatar med Amanda, Lina och Erik. Den var grym!
Sen så hade bilen snöat över och typ frysit fast på mammas jobb så ingen kunde hämta mig så jag sov över hos Amanda, och vi somnade inte förrän fem, och jag skulle med kvart över sju bussen hem! Slutade iallafall med att varken jag eller Amanda hört väckarklockan och jag tog istället kvart i tio bussen hem, skönare så haha.

Ikväll har jag varit på hockey och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig! Behövs en tidigare kväll än vanligt. Jag har somnat typ mellan 2-4 flera nätter i rad nu.. så jag behöver ta igen lite sömn! Ska lägga mig och läsa Så länge vi båda andas.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: frida lundberg

test test

2009-12-29 @ 17:08:00
URL: http://grisensagrymt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0