2009-12-17 / 14:24:37

Just dance, spin that record babe, da da doo-doo-mmm

Heeej!! Håller på att göra mig klar till julfesten som är ikväll. Lyssnar på bra musik och har just fått håret fixat av Matilda!

Imorse så sjöng kören i kyrkan sen gick vi och fikade med klassen och fick våra betyg. Hade höjt mig till mvg i fyra ämnen, annars såg dom likadana ut, så jag är jättenöjd!

Om ett tag ska jag fara till Lovisa och bli sminkad, har ju himla tur som får både håret och sminket fixat av andra idag, hehe:)

Men nu ska jag fixa vidare, och sen ikväll ska jag ha kuuuul! Får se om jag tar några kort? Vet inte, men jag tror nog iallafall att jag tar med mig kameran och filmar lite. Kommer nog bli lite sång där så det måste ju filmas, hehe.
HEJDÅ och ha riktigt kul ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0