2009-11-06 / 16:15:26

They're Out To Get You, Better Leave While You Can

Hejsan svejsan! Idag så hade vi so-förhör och sen hk-prov. Jag tror nog att provet gick ganska bra.. men jag vet inte riktigt. Sen när vi skulle ha gympa på sista timmen, så var det något trasigt så det fanns typ ingen el och var kolsvart (dom höll på att gräva utanför) så då sprang alla runt där och busade... hahaha!!!
Men sen började ljuset funka och då hade vi musikuppvärmningen och det gick jättebra! Vi fick MVG så jag är då nöjd haha! Sen hade vi matta och sen lekte vi lite. Men jag fick ett knä i låret så nu har jag typ fått en lårkaka. Mums.............. hehe...

Men nu ska jag göra mig klar, och sen kommer Matilda så far vi och hämtar ut biljetterna till NEW MOON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0