2009-10-25 / 20:10:37

These days it comes it comes it comes it comes it comes and goes

Hejsan! Äntligen så har lovet kommit!
Veckan som varit så har jag pluggat alltmest, och i onsdags/torsdags så fick jag jätteont i halsen och huvudet. Så i fredags var jag bara på skolan en lektion och gjorde ett prov, sen var jag hemma resten av dagen. Hade feber också, i fredags och igår tror jag att jag hade feber. Så har mest legat i soffan/sängen och försökt bli frisk, vilket funkat sådär!

Men idag så blev det andra bullar. Vi for till Piteå och lekte i en... typ lekpark fast inomhus. Hur stor som helst. SKITKUL!! Och så såg vi en film som visas som i taket och så. Vi hann också med att bowla på slutet. Jättetrevlig dag iallafall!

Ikväll ska jag inte göra någonting alls, bara ta det lugnt. Är helt slut efter lekdagen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0