2010-01-01 / 23:28:16

I spent my time just thinking, thinking, thinking 'bout you. Every single day, yes, I'm really missing, missing you

Jag tänkte såhär nyss: Det är väl kanske lite skamligt om man inte skriver ett inlägg första dagen på det nya året. SÅ här sitter jag nu.
Idag har jag bara legat i soffan och så har jag faktiskt skottat taket! Det var sjukt mycket snö, gick över midjan på mig. Så jag och Jesper plumsade fram där på taket och skottade ner snö på gården. Kul var det iallafall. Sen hoppade jag från taket ner i hur mycket snö som helst=modig.
Igår var jättetrevligt, men jag somnade inte förrän kvart över fem-halv sex nån gång, och så vaknade jag strax innan tolv idag, så jag är gaaanska sliten nu. Därför ska jag sätta på en film och försöka sova.
VÄLKOMMEN 2010!

en av dom väldigt få bilderna som togs igår!!!! alldeles i starten av det nya året!!

heeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0