2010-01-11 / 21:12:31

Messing with my brain when you want to see me fall

Jag komme hem för ett litet tag sen från fotbollsmöte och annars har jag typ bara sett lite film idag. Var på stan en snabbis också med Lovisa och Sofia.

IMORGON var det tänkt att jag skulle på yoga tillsammans med Cajsa men det blir inte eftersom att jag inte har någon boll i skola på morgonen=SOVMORGON TILL 10.40!!!!!!!!!!!!!!!
Sen efter skolan går jag till världens bästa mormor och firar henne som fyller år. KUL är också att min morbror och hans tjej kommer hit med deras VALP som är liten (hoppas jag.....) och mysig.

Aja nu ska jag se film och imorgon kanske jag uppdaterar lite från momme, får se!!
HEJDÅ

såhär kan man känna när man har städat sitt rum... trött

Kommentarer
Postat av: Nour

Hejsan, visste inte att du hade blogg =)

2010-01-13 @ 04:42:13
URL: http://nournaeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0