2010-01-03 / 18:39:13

You and I should ride the tracks and find ourselves just wading through tomorrow

Idag har mormor varit här och fikat. Eftersom att jag hade fys bara 2 timmar efter så åt jag bara EN kaka (skandal) och tryckte istället i mig HAVREGRYNSGRÖT. Fy fan vad äckligt. Jag vill kräkas efter varje tugga MEN jag är tapper.

Aja sen hade vi fys och själva fyset var väl inte så jobbigt eftersom att det var frivilligt=lite folk, och man fick göra vad man ville för fys och sen löpte vi efter 45 minuter och fyfan vad jobbigt det var. AJA nu är det gjort och det känns fruktansvärt skönt!

Ikväll ska jag och mamma se film så det blir bra!
AJA HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: gabriella

Efter som att du tränar fys, tränar du något annat för de också? :)

2010-01-03 @ 19:22:17
URL: http://ovesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0