2010-07-04 / 15:15:48

Imma be brilliant with my millions

BEVIS PÅ ATT JAG ÄR ETT ÅR ÄLDRE (BÄTTRE):
•Vaknade direkt väckarklockan ringde och steg upp direkt (alla jobbar så vi firade mig igår)
•Löste korsord på morgonen och jag ROCKADE! Löste hela korsordet galant, samma sorts korsord som jag kämpat med när jag var femton och knappt klarade ett enda ord på (samma nivå!)
•Gjorde bort reklamen klockan NIO!!
•Har druckit en hel flaska vatten på egen initiativ och har nu påbörjat min andra
•Bjöd och blev bjuden på fika av Matilda, Claudia och Carro♥

•Och nu ska jag gå och lägga mig i HAMMOCKEN!!! och läsa och invänta matchen.
Inte riktigt den födelsedag jag tänkt mig, men det tar jag igen senare!

Är jag inte sexton år, så säg!

titta såhär var vädret förut när jag var femton på skolavslutningen. IDAG ÄR DET VARMT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0