2010-06-21 / 17:52:22

Baby, there’s a shark in the water

"ungar är DJUR."
JULIA LUNDMARK

Idag har jag och JuliaB blivit nerbrottade av fjorton ungar som sedan kittlade oss, tog av oss både skor och sockar och sprang sen iväg med dom och kastade in dom i skogen, och när jag skulle hämta min ena sko (barfota) inne i den där jäkla skogen, så kommer en annan unge ur en grupp och skriker "DÄR HAR JAG KISSAT, DÄR HAR JAG KISSAT".
Kan även berätta att dom försökte slita av mig shortsen, och att dom lyckades TILL VISS DEL. Fick extrakrafter så jag kunde slita mig upp och försöka klä på mig igen innan jag fick springa och jaga mina skor.

hehe våran klass är TYP lugn jämfört med alla barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0